Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2007 16:34 - ИЗПОВЕД В ДЕНЯ ЗА РАЗМИСЪЛ
Автор: zharko Категория: Други   
Прочетен: 1098 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2009 21:28


Не искам да бъда кмет.
Нито общински съветник.
Депутат пък хич.
Не ходя на мач.
Това не е моята игра.
Обичам леката атлетика, защото там, на пистата, всеки се бори с това, което е...първо побеждава, превъзмогва себе си, а после останалите.
Във властта не е така. Там финтираш, надлъгваш, надвиваш другите предимно с удари под кръста,може в пищялките, за да докажеш, утвърдиш, задоволиш себе си материално. И близкото си семейно, партийно обкръжение, да постегнеш, подхраниш обръчите от фирми...
Не съм властолюбив.
Ама никак!
Един такъв последователен съм.
Сега обичам есента - пъстра, многоцветна, преливаща, хармонична с багрите си...
Жаркият образ на лятото пресътворено в златните листа, обжарени, събрали, съхранили в себе си всички слънчеви лъчи...
Докосващи, парещи, обсебващи...
Листа капещи - наедряли, натежали, преситени от обичта на лятото...
С трепет чакам зимата, за да приютя снега, стопля висулките...
И заблестя, заискря със снежинките. Палаво или тихо падащи, идващи, търсещи...При нас...Вас...Ние...Вие...Те...
 А пролетта? Толкова разпъпваща, набъбваща със страст, покълваща, за да ни дари със светлина, топлина, с белотата, невинността, но и мъжеството на кокичето...
Радост от новата хармония...Как всичко хубаво е - подготвящо, постилащо.
За да ни обжари, приласкае, огрее лятото. Обгори, опърли страстите...
Колко лъчезарен, прекрасен, сладък е животът! Сам по себе си! Творение необятно!
 Не обичам властта.
 Тя само пречи ми.
 Да, знам, в редичката на масовостта не съм. Съм СИ! Затова за другите не СЪМ.
Не ми пука! Ама хич даже!
Пляс, пляс, пляс .../не педалите/, а по доволните, охранените, задоволените партийно бузи.
Животът, вечният, ще ги изхлузи!

 



Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Да, Юри...:)))
04.11.2007 01:17
...Ти си си Ти!..
...Преливащ от многоцветие, пъстър, хармоничен, стоплящ, бял, светъл, слънчев, искрящ, палав, тих, лъчезарен...
Носиш в себе си от всички сезони!:) Неповторим и необятен!:)))
...Това си Ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zharko
Категория: Други
Прочетен: 943347
Постинги: 62
Коментари: 355
Гласове: 5729
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930