Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2007 16:13 - СЮРРЕАЛИСТИЧНО
Автор: zharko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1556 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2009 20:16


  Земният ми ден в сън от паяжина се оказа претворен, незнайно как, защо. Изненада от царството на Сънчо поднесена. Онзи другият, уж заспал свят, а толкова невъобразим, непредвидимо очарователен, неочакван, неосъзнат, но затова - крилат.

 Ще ти го споделя. Ако бях Салвадор Дали щях да го нарисувам.

 Дали...?

 Аз, сам, насред площад величествен, наоколо сгради достолепни, разположени в квадрат. В дясната ръка държа ножица, а срещу мен зад витрина стъклена, в заведение някакво, насядали край маси хора в бяло, оклюмани, тъжни, депресирани, гледат ме подозрително. Жизнерадостно размахах им ножицата, оживиха се в усмивки.

 В съседно помещение до тях на дълга дървена маса, в дълбочина, перпендикулярно на витрината, застинали в пози странни, оплетени в паяжини, седят човеци някакви. 

 У мен напира порива, желанието, усещам, че ако срежа с ножицата тези паяжини, ще ги съживя...

 Правя го.

 Кинематографично, следващият кадър в съня ми е изпълненият площад с хора наредени в шпалир, звучи тържествена музика. Стоим в пози "мирно", изпънати, като за пред химн...

 В стройни редици дефилират ефирно с коси златисти, гърди префинено, неустоимо напористи, девойки от категорията "страст на кристали" с "боди чорапогащници - паяжина с отворено дъно".

 СРЕЖИ ПАЯЖИНАТА!
 
 
 




Гласувай:
0



1. anastasiia - :)))))))
15.11.2007 16:45
Юри, сънят ти е великолепно творение на сюрреализма!:)...
Уникално, неповторимо...:)))
Всъщност, трябва да се поправя - не сънят ти, а ти си уникален и неповторим!!!:)))
Сюрреалистично те прегръщам!:))) /Можеш ли да си го представиш?;)/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zharko
Категория: Други
Прочетен: 934848
Постинги: 62
Коментари: 355
Гласове: 5729
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031