Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 20:05 - ФЛЕЙТА БЕЗ ЗВУК
Автор: zharko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1705 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2009 21:20


 Понякога се чувствам като флейта без звук. Няма устни, тънки, нежни  женски пръсти, които  до мен да се допрат и чувствени трели извлекат...
 Защо туй щастие в живота е кът, а онова там, наречено "гът" е толкова близо... Вечните ловни полета предстоят. Последният ни път...
Е , поне няма да вървим, ще ни возят...

Спокойно,  добре съм,  но случва  се и такива мисли  да ме спохождат...

Никога не съм самотен, макар и сам. Великият Фелини в автобиографията си го е формулирал проникновено и точно:

"...Да си сам, означава да си целия ти, защото си свободен да се развиваш извън ограниченията на другите. Да си сам е нещо особено, а човек, който може да бъде сам, се среща дори още по-рядко. Винаги съм завиждал на индивидите с вътрешни ресурси, защото тези ресурси дават независимост - свобода, която всеки твърди, че иска, но в действителност се страхува от нея. Най-много от всичко в живота хората се боят да останат сами. Озовали се сами, дори и за няколко минути, търсят някой да запълни празнотата. Страхуват се от тишина; тишината, която цари, когато сте насаме с мислите си, с безкрайния вътрешен монолог. В такива случаи трябва да харесвате извънредно много собствената си компания. Преимуществото е, че няма нужда да се гърчите, съобразявайки се с идеите на другите или просто за да бъдете приятен."

 Това е една от многото книги, които ме зареждат, формират същността ми по някакъв начин.На тях им казвам "душевни патерици". Държат ме гордо изправен, подхранват ми неизчерпаемия оптимизъм.



Тагове:   флейта,


Гласувай:
0



1. sunflower - Все повече искам да оставам сама ...
02.09.2007 20:29
.... и все по-малко самотна съм.
Почти е спряла да ме преследва мечтата за абсолютната душа-близнак, с която да стигна до онова "гът" .... Започвам да предполагам, че тя е само във въображението ми или ... е просто обещание за един следващ живот :)))
цитирай
2. anastasiia - Благодаря ти, за Фелини!
04.09.2007 11:09
И аз го боготворя....
Когато разберем красотата на своята самота, тя се превръща в усамотение. Това е чистота...Така мисля аз...И сега ще ти цитирам Ошо: "Когато започнеш да усещаш своята самота, другият изчезва напълно от ума ти. Ти си щастлив със себе си, наслаждаваш се на себе си. Ти си едно цяло. Сега можеш да се влюбиш. Сега любовта може да потече. Но сега любовта ще е споделяне, няма да е бягство."
Поздравления и за "неизчерпаемия оптимизъм"! Продължавай все така! Изпращам ти няколко усмихнати слънчеви лъча:-)
цитирай
3. alexsis - dobre 4e vseki ot nas si ima 'du6evni ...
06.09.2007 17:39
dobre 4e vseki ot nas si ima 'du6evni paterici" strahoten izraz mejdu drugoto:) stranno e 4e tolkova mnogo sme horata koito tursjt njkoi s koito da spodeljt i jivejt a ne mojem da se namerim:) njkoi e oburkal znacite po putj i vse se razminavame jvno:) i s usmivka napred:)
цитирай
4. rotazia - Ненапразно потъвам в пространс...
15.10.2007 17:53
Ненапразно потъвам в пространството и трескаво ви търся,мили мои ! Толкова безпътна съм ,че от една готина софраджиика/не мога без хора ,без наредена софра ,без измислени празници-като рожденния ден на котарака,напр./сега се гледам отстрани и не знам в какво се превръщам !Трудно е да си самовнушаваш цялост ,когато си загубил другата половина !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zharko
Категория: Други
Прочетен: 934835
Постинги: 62
Коментари: 355
Гласове: 5729
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031