Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2007 22:48 - САЛАМУРЕНО ОТГОВОРНО
Автор: zharko Категория: Забавление   
Прочетен: 1448 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2009 21:24


 Зелка съм. И се гордея с това.
Не се разлиствам / искам да кажа събличам/ пред всеки. Само малко, повърхностно. Две три листа си давам от същността, не повече. Ама то е  в определени, специални случаи. Когато времето за кацата ми наближи.

 Всеотдайна съм.

 Наистина предпочитам на дъска да се...., но приставам и на бидон. Не ми е чак толкова комфортно, но все пак обладана съм и там...

 Най ми е хубаво, когато ме обливат с водата и ми слагат солта, за да се озъптя, страстта си укротя, с ласките да не преливам... Виж, това ми е най-трудното - чувствата си да спра, да ги стопирам и да не напирам към кацата, бидона...Или пък, не ща и да си го помисля, да ми се прииска да... ги напусна...С други...такова....

 Пък после, като ферментирам, улегнало постъпвам. Ставам нежна, прилежна, последователно обичлива. Саламурено подхождам - с кисел нрав, но обичлив. Отърквам се в стените, връткам се, флиртувам.

 Не си позволявам да бъда безразлична, безучастна към процеса на взаимно сближаване, бидонно, кацово съвместно съществуване, за да не плесеняса любовта ни...

 Да не хване тя коричка...

 Насила само могат да ме вземат, .....туй щастие да ми отнемат...
 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - :) Хей, вълшебник такъв!
21.10.2007 20:46
Така описващо-омагьосваш с думите, че почти си те представих за това, което се описваш...:))))))))
А сега вече саламурено-сериозно-отговорно ще ти кажа, че си сътворил нещо невероятно хубаво!!! Истински ти се радвам и те поздравявам за страхотния постинг!:)
Неее....В никакъв случай не трябва да плесенясва любовта!!! Няма да се даваш!!!
С теб съммммммм!:)))))))))))

цитирай
2. mmmmmmmmm - Актуално есенен,
21.10.2007 22:18
саламурено ценен пост!
Развихрящ гастрономическите ми фантазии с наближаващите домакинско-свински празници!Отприщващ най-нежте човешки чувства към храната,ближния и любовта!:)))
Вкусни поздрави!:)))
цитирай
3. rotazia - Страхотен си, днес те опознавам ...
10.12.2007 17:30
Страхотен си , днес те опознавам малко по-подробно и се смея от сърце , и се натъжавам и се радвам на всички , които го умеят , а ти си един от тях !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zharko
Категория: Други
Прочетен: 942199
Постинги: 62
Коментари: 355
Гласове: 5729
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930